Naším cílem je vytvořit platformu, kde můžete nakupovat bez problémů. Naší povinností je vytvořit webové stránky, které zákazníkům poskytují maximální možné zázemí. A náš cíl a povinnost chceme splnit naším 100% úsilím. Proto jsme zavedli tento druh zásady vracení a refundace, který vám poskytne ty nejlepší výhody.

Naše jednoduchá a uživatelsky přívětivá politika nabízí 30denní snadné vrácení peněz a výměnu. V případě změny barvy produktu, nebo pokud máte vadnou zásilku, případně jinou zásilku, než kterou jste si objednali, v těchto nebo možná v jiných situacích se můžete přímo spojit s naším zákaznickým servisem. oddělení.

Reklamační řád:

Kdo má na to nárok? Všichni, kteří mají nějaké problémy nebo obavy týkající se přijaté zásilky, jsou způsobilí. Ať už jde o velikost a barvu nebo design, všichni mohou tuto možnost využít.

Hlavní problém, se kterým jsme se v této oblasti setkali, se týká problému velikosti, protože měření každého typu těla je jiné. A kvůli tomuto problému se setkáváme s tímto problémem. Jaké je tedy řešení? Při zadávání objednávky věnujte prosím maximální pozornost a zkontrolujte údaje o rozměrech a rozměrech, které objednáváte, a poté objednejte. Pokud zákazník při zadávání objednávky vybere špatnou velikost, nebudeme akceptovat vrácení. I když zákazníci mohou vyměnit položku pouze zaplacením přepravního poplatku za náhradní položku.

Podmínky vrácení zboží:

1. Jste oprávněni využívat naše zásady pro vrácení, vrácení peněz a výměnu po dobu 30 dnů.

2. Odstranění štítku způsobí, že nebudete způsobilí používat naše zásady vracení zboží.

3. Pokud překročíte počet dní od 30, bude se mít za to, že tato nabídka pro vás vyprší.

4. Při plánování vrácení nebo výměny balíku jej prosím nemyjte.

5. Pamatujte, že pokud jej nenajdeme v původním stavu, nebudeme moci přijmout vrácení.

6. Pokud jste produkt použili, nebude vrácen ani vyměněn.

7. Výrobek by měl být v přesném stavu, v jakém jste jej obdrželi. V opačném případě nebude brán v úvahu nebo vrácen.

8. Na vašem produktu by neměl být žádný řez, jinak vás nebudeme moci pobavit našimi možnostmi vrácení zboží.

9. Pokud jste po obdržení zásilky provedli nějakou změnu sami, nebudete moci využít zásady vrácení.

10. Vezměte prosím na vědomí, že zásady vrácení se nevztahují na vaše přizpůsobené oděvy.

11. Pokud si myslíte, že jste kompetentní pro tyto zásady vrácení a plánujete o ně požádat, vezměte prosím na vědomí, že náklady na dopravu musíte nést sami.

12. Pro vrácení zásilky prosím použijte kurýrní službu, která vám poskytne sledovací ID/číslo. A po obdržení tohoto sledovacího ID/čísla od vaší kurýrní společnosti je laskavě sdílejte s naší službou péče o zákazníky.

13. Chcete-li vrátit přijatou zásilku, jste povinni ji na vlastní náklady odeslat zpět do stejného skladu, odkud jste ji obdrželi.

14. Nakonec se prosím ujistěte, že na balíku nejsou žádné skvrny, jinak budete prohlášeni za nezpůsobilého k použití našich zásad vrácení.

Naše oddělení zákaznických služeb odpovídá našim klientům do 24 hodin, takže je bez problémů kontaktovat.

Zásady směny:

Pokud narazíte na problémy v následujících podmínkách, jako je velikost nebo barva, nebo jste možná obdrželi jiný produkt a nyní chcete produkt vyměnit, musíte nám poslat e-mail na adresu info@globalcustomersupport.de a zadat žádost o výměnu. Důvod výměny musí být platný a přesně uvedený v e-mailu. Naši zástupci zákaznické podpory vás provedou dalším procesem výměny. Jakmile bude vaše výměna brzy poté schválena, budete muset poslat produkt zpět k nám. Když obdržíme zásilku zpět, náš inspekční tým ji zkontroluje a pokud bude produkt shledán správným, zašleme vám výměnu během následujících 15 pracovních dnů.

Smluvní podmínky zásad burzy:

1. Při plánování výměny produktu se ujistěte, že je v původním stavu.

2. V žádosti byste měli uvést jasný a platný důvod výměny.

3. Obdrženou změnu produktu můžete snadno získat, pokud jste na našich stránkách našli změnu barvy, velikosti nebo pokud se liší od uvedeného obrázku.

4. Náklady na zaslání produktu, který jste plánovali vyměnit, musíte nést sami.

5. Jste instruováni k odeslání vráceného produktu zpět do stejného skladu, ze kterého jste jej obdrželi.

6. Pro další proces nám musíte vrátit zásilku, kterou jste obdrželi. Chcete-li nám vrátit nesprávný produkt za účelem jeho výměny, vyberte laskavě sledovatelnou kurýrní službu. Poskytnou vám sledovací ID/číslo, laskavě je sdílejte s naší službou péče o zákazníky.

7. Výměna produktu vám bude zaslána do 15 pracovních dnů.

8. Výměna bude provedena zdarma. Vzhledem k tomu, že jste pouze povinni zaplatit celní poplatky.

9. Vlastní balíky nevyměňujeme.

Postup vrácení a výměny:

Pošlete nám e-mail pro vrácení nebo výměnu produktu na adresu info@globalcustomersupport.de .

Jakmile bude vaše vrácené zboží přijato a zkontrolováno, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Pokud v případě, že neobdržíte žádný e-mail, můžete kontaktovat náš tým zákaznické podpory na adrese info@globalcustomersupport.de , jsme tu, abychom vám pomohli. Náš tým zákaznické podpory odpoví do 24 hodin.

Kroky pro provedení postupu vrácení a výměny:

· Vyfoťte produkt, který jste obdrželi.

· Napište e-mail a uveďte platné a jasné důvody pro provedení postupu vrácení nebo výměny.

· Připojte obrázek produktu k e-mailu a zašlete nám ho na adresu info@globalcustomersupport.de .

· Naše oddělení zákaznických služeb na tento e-mail jistě odpoví do 24 hodin. Podělí se s vámi také o zpáteční adresu.

· Poté nám budete muset zaslat produkt zpět pomocí sledovatelné kurýrní služby na vlastní náklady. Jste nasměrováni ke sdílení sledovacího ID/čísla, které jste obdrželi od kurýrní společnosti, s naším zástupcem péče o zákazníky.

· Jakmile produkt obdržíme, budeme vás informovat e-mailem.

· Pokud obdržený produkt nebude v nejlepším původním stavu, nebudete mít nárok na pojistku.

· V případě, že dokončíte všechny kontrolní postupy a prohlásíte úspěšné vrácení, naše účetní oddělení přistoupí k postupu vrácení peněz. Zpracování našeho finančního oddělení bude trvat 3 pracovní dny. A svou částku dostanete zpět do 5-14 bankovních dnů. Některým bankám může vrácení částky na váš účet trvat déle než 14 dní.

Zásady vracení peněz:

Pokud jste narazili na problém s přijatým balíkem z jakéhokoli důvodu, který může zahrnovat problémy s velikostí, problémy s barvou, nebo jste možná neobdrželi produkt, nebo je produkt vadný nebo produkt neodpovídá popisu nebo vyobrazení na našich webových stránkách a poté kontaktujte naše oddělení péče o zákazníky. Naši zástupci péče o zákazníky vám odpoví do 24 hodin. Po potvrzení od našich zástupců péče o zákazníky budete mít nárok na politiku vrácení peněz.

Podmínky pro vrácení peněz:

· Kupujícímu bude vrácena platba stejným způsobem, jakým byla platba za zboží provedena.

· Zpracování zásad vrácení peněz z našeho účetního oddělení proběhne do 3 pracovních pracovních dnů naším týmem.

· Poté obdržíte svou částku zpět do 5 až 14 pracovních dnů.

Zásady zrušení objednávky:

· Pokud zrušíte svou objednávku do 24 hodin po provedení nákupu, bude vám vrácena celá platba.

· 30 % z vaší platby bude odečteno, pokud požádáte o zrušení nákupu po 24 hodinách.

· Pokud v zásilce vašeho produktu zbývají pouze 3 dny a budete nás žádat o zrušení objednávky, s politováním vám musíme oznámit, že vám odečteme 50 % z vaší zaplacené částky.

· Jakmile bude vaše objednávka odeslána, nelze ji zrušit.