Často kladené otázky
Než nám pošlete zprávu, přečtěte si prosím naše nejčastější dotazy.
Objednávky z našich webových stránek můžete zadávat nejrychlejším a nejbezpečnějším způsobem. Držitelé karet musí na místě nabídnout kontaktní údaje, abychom získali vaše jméno, adresu, město, stát nebo provincii, poštovní směrovací číslo, zemi, telefon a e-mail a finanční informace a informace o objednávce. Tyto informace jsou shromažďovány a používány ke zpracování transakce a pro interní účetní a jiné postupy. A systém odešle e-mail s potvrzením objednávky, aby potvrdil správnost všech informací pro každou objednávku.
Ne, na našich stránkách se daň z prodeje neplatí.
Všechny online platby jsou bezpečné a zabezpečené. Vytvořili jsme bezpečné transakční prostředí. Objednávkový systém, který jsme použili, je průmyslovým standardem pro šifrovací technologii, která chrání vaše soukromé informace registrované na našich stránkách. Šifrovací systém vám poskytuje bezpečnost a klid, pokud váš prohlížeč a místní síť podporují používání šifrovaných přenosů dat.
Pokud se s tímto problémem setkáte, zkuste provést následující kroky: Nejprve vymažte soubory cookie, restartujte prohlížeč, vypněte bránu Firewall a zkuste to znovu. Za druhé, pokud problém přetrvává, změňte prosím jiný počítač nebo jiný internetový prohlížeč, například Firefox, a poté to zkuste. Nebo se můžete zkusit přihlásit po několika hodinách. A konečně, pokud výše uvedené kroky nefungují, můžete nás kontaktovat.
Ano, pokud nejste s nákupem spokojeni, můžete nás kontaktovat a požádat o výměnu nebo vrácení zboží. Naše pravidla pro vrácení zboží platí během prvních 2 týdnů po obdržení výrobku. Výrobek nesmí být opotřebovaný ani poškozený. Pokud z jakéhokoli důvodu nejste se zbožím spokojeni, ale závada není způsobena námi, měli byste uhradit poštovné a poplatky za bankovní služby spojené s výměnou zboží. Pokud budete požadovat vrácení peněz, odečteme vám z účtu poplatek za dopravu. Pokud však fakticky prokážete, že závada byla způsobena námi, převezmeme plnou odpovědnost a nebudeme účtovat žádný další poplatek.
Obvykle odesíláme položku a dáme vám sledovací číslo do 3 – 4 dnů po úspěšné objednávce, Sledovací číslo a sledovací webovou stránku vám zašleme e-mailem (proto se ujistěte, že e-mail, který poskytnete, je účinný). Upozorňujeme, že webové stránky dopravce nemusí včas aktualizovat záznamy a stav zásilky. A pokud balíček neobdržíte do 15 pracovních dnů, kontaktujte prosím zákaznický servis a požádejte o pomoc.
Ano, jsme profesionálové ve zpracování mezinárodních obchodů a máme s tím bohaté zkušenosti. Doposud přijímáme objednávky z většiny zemí světa, jako je Austrálie, Belgie, Kanada, Dánsko, Finsko, Francie, Německo , Grónsko, Japonsko, Korea, Lucembursko, Malajsie, Nový Zéland, Norsko, Portugalsko, Španělsko, Itálie, Francie, Německo, Švédsko, Švýcarsko, Tchaj-wan, Velká Británie a Spojené státy přímo přes naše webové stránky. Pokud si nejste jisti o přepravních destinacích, kontaktujte nás a my vám včas odpovíme.
Někdy dochází k několikadennímu zpoždění, pokud je přeprava zálohována kvůli velké poptávce, než se zboží objeví v systému.Nebo systémy sledování mohou být zpožděny kvůli určitým faktorům v systému sledování DHL nebo EMS.
Celkový čas se skládá ze dvou částí. První část je doba zpracování. Jedná se o dobu od podání žádosti o výměnu nebo vrácení peněz plus náš postup zpracování. Druhou částí je vlastní doba odeslání. To je doba, kterou trvá, než je balíček vyměněn a znovu vám doručen. Obvykle to trvá 5-15 dní. V případě vrácení peněz trvá přibližně 2-3 dny, než společnost vydávající kreditní kartu zpracuje vrácení peněz, účet své kreditní karty byste mohli zkontrolovat za 15-60 dní později. závisí to především na rychlosti převodu mezi různými bankami v různých zemích. Pokud ji neobdržíte ani po 60 dnech, neváhejte nás kontaktovat!
Záleží na tom. Pokud z jakéhokoli důvodu nejste se zbožím spokojeni, ale závada není způsobena námi, měli byste zaplatit poplatek za dopravu a poplatek za opětovnou výměnu zboží. Pokud požádáte o vrácení peněz, počáteční poštovné se nevrací. Pokud však fakticky prokážete, že závada byla způsobena námi, převezmeme plnou odpovědnost a nebudeme účtovat žádný další poplatek.
Všechny produkty z našich stránek jsou poskytovány oficiální spolupráce továrny, rozdíl je, že naše pandora nemají identifikační číslo, které oficiální obchod mohl poskytnout a mohli bychom nabídnout hongkongské faktury pouze.